Магазину або шоу-руму у нас немає, подивитися або вибрати товари можна тільки на сторінках каталогу.

Є можливість самовивозу в Києві за домовленістю, доставка кур'єром по Києву або відправка по Києву і Україні "Новою Поштою".

По Києву можна скористатися безкоштовною послугою "Вибір товару":

- Кур'єр привозить Вам два розміри або дві моделі на вибір.

- Ви купуєте одну одиницю товару і платите кур'єру 80 грн, як за доставку однієї одиниці товару.

- У разі замовлення на вибір більш 2-х одиниць товару, вартість доставки складе + 10 грн. за кожну наступну одиницю товару, але не більше 4 пар однієї моделі.

Як оформити замовлення:

- Подзвонити по одному з номерів телефонів і обговорити деталі замовлення з менеджером магазину.
- Вибрати необхідний товар і розмір. Помістити товар в корзину і оформити замовлення через замовну форму. З Вами зв'яжеться менеджер в найкоротші терміни.
- Замовити товар через кнопку "Швидке замовлення", вказавши при цьому контактний телефон, email, код і розмір товару, який Ви хочете замовити. З Вами зв'яжеться менеджер в найкоротші терміни.
- Ви можете скористатися кнопкою "Зателефонувати вам?", вказати Ваші контакти та код товару, який Ви хочете замовити. Ми Вам передзвонимо!

Способи оплати:

- По Києву: готівкою з кур'єром або передоплата на карту.

- По Україні: "Новою Поштою" післяплатою з обов'язковою передоплатою за послуги доставки перевізника.

- Київ і Україна: 100% передоплата на карту Приватбанку (№ карти висилаємо за запитом).

ВАЖЛИВО! Замовлення сокса можливе тільки після 100% оплати на картку Приват або Моно, і не можливе накладений платежем.

Доставка по Києву:

- Доставка здійснюється на наступний день після оформлення замовлення або в інший день, в залежності від завантаження кур'єрської служби.

- Служба доставки працює щодня.

- Час роботи служби доставки: з 9.00 до 22.00.

- Вартість доставки по Києву: 80 грн.

ВАЖЛИВО: У випадку відмови від покупки, замовник зобов'язаний оплатити доставку.

Доставка по Україні "Новою Поштою":

- Обробка замовлення і доставка здійснюється на протязі 1-3 днів.

- В день відправки замовлення Ви отримаєте СМС повідомлення з номером товарно-транспортної накладної та орієнтовною датою прибуття замовлення на заявлений склад "Нової Пошти" у Вашому місті.

- Інформація про дату прибуття замовлення на склад «Нової Пошти» у Вашому місті тут

- Розрахунок вартості доставки за тарифами "Нової Пошти" тут

- Отримати замовлення можна з паспортом і № товарно-транспортної накладної, сплативши вартість доставки.

- У разі відправки накладеним платежем з передоплатою за доставку, при отриманні оплачуєте вартість доставки, вартість послуги накладеного платежу (2% від вартості вантажу + 20 грн) і відправляєте залишок суми за куплений товар.

Своєчасно забирайте Ваше замовлення, тому що за зберігання через 5 робочих днів стягується 15 грн за кожен день зберігання.

<<< СПИСОК СКЛАДIВ "НОВОЇ ПОШТИ" >>>

Претензії та скарги:

Бувають випадки, коли покупець стверджує, що отримав посилку і не дорахувався якогось товару зі свого замовлення або переплутано кольори, модель або відтінок товару. На жаль є непорядні покупці, які свідомо обманювали і повідомляли про те, що посилка отримана, герметично запакована і не розкрита по дорозі, але не вистачає якогось товару або переплутано розмір, модель і т. п., хоча ми впевнені що відправили все вірно!
Щоб уникнути таких ситуацій, претензії по недостачі чи неправильної комплектації замовлення в посилці, приймаються ТІЛЬКИ після надання доказів у вигляді ВІДЕО розпакування ПОСИЛКИ, де буде чітко видно цілісність упаковки посилки до розпакування, номер товарно-транспортної накладної та всі товари, що знаходяться всередині посилки! Якщо дійсно якогось товару в посилці немає або переплутано розмір, модель і т. п., ми відшкодуємо вартість відсутнього товару, або відправимо новою посилкою за свій рахунок  відсутній товар або обмiняємо товар який не відповідав Вашому замовленню.